מדריכי קנייה ברשת, טיפים, המלצות ודילים שווים מכל רחבי

המדריך המלא לקנייה באסוס – ASOS

asos logo

אין צורך לומר הרבה מידי על אסוס שלא אמרו כבר – אין כמעט מישהו בישראל שלא שמע על החנות הזאת במיוחד בשנים האחרונות, שהפכה לפופולרית מאוד בקרב הצרכנים בישראל ובצדק. קנייה באסוס הפכה לדבר מאוד משמעותי בחיי היום-יום לחלקינו, וכל זה קרה בעיקר בזכות איכות המוצרים, שלל המותגים העולמי והמחירים הזולים שמפתיעים אותי כמעט כל פעם מחדש.

בין היתר תוכלו למצוא באסוס כמעט את כל המותגים הכי נחשבים וחמים בעולם שחלקם אפילו לא נמכרים בישראל בצורה רשמית. תוסיפו על כך אחריות ושירות לקוחות מצויינים, מבצעים בלי סוף וקופוני הנחה שווים במיוחד ותקבלו חנות קניות ברשת כמעט מושלמת!

במדריך קנייה באסוס שלפניכם תוכלו לקבל מידע רב בין היתר על איך לקנות באסוס, קופונים ומבצעים, משלוחים, אחריות ושירות, ועוד…

קודי הנחה

לאסוס יש קופונים קבועים ועונתיים (חגים, Black Friday, Cyber Monday, SALE וכו').
לנו, הלקוחות הישראלים יש קוד הנחה קבוע של 17% הנחה על ההזמנה אשר ניתן להשתמש בו בסכום קנייה של 50 פאונד ומעלה.
קוד הההנחה הוא IL17.

כאשר מזמינים בסכום קנייה של 100 פאונד ומעלה יש קוד הנחה והוא כולל 17% הנחה על ההזמנה וגם משלוח מהיר (אקספרס) ללא עלות.
קוד הקופון הוא IL17PLUS.

מועדון ISTUDENT במידה ואת/ה סטודנט/ית יש לכם קופון חד פעמי של 20% הנחה דרך מועדון ISTUDENT בכפוף לחוקים ולתנאים של המועדון. *ללא כפל מבצעים/קופונים, לתנאים ופרטים נוספים לחצו כאן.

קצת על אסוס...

אסוס (ASOS) היא חנות קניות בריטית ברשת ורשת קמעונאות אופנה ויופי גלובלית, המוכרת למעלה מ80 אלף מוצרים ומעל 850 מותגים עולמיים כולל מותג הבית שלה למעל 140 מדינות בעולם!
ראשי התיבות של ASOS הם As Seen on Screen – "כפי שנראה על המסך".

באסוס תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, בין היתר: ביגוד, הנעלה, מוצרי יופי וטיפוח, אקססוריז (תכשיטים, שעונים, משקפיים, תיקים) ועוד!
החברה מנהלת מספר אתרים נפרדים למדינות שונות בין היתר: בריטניה, ארה"ב, מדינות אירופה, אוסטרליה, רוסיה וסין ועוד.

קנייה באסוס - היתרונות

  • שירות לקוחות ואחריות מצויינים
  • אספקת משלוחים מהירה ומעולה לישראל
  • מגוון עצום של מוצרים במחירים זולים ובאיכות מעולה
  • מבצעים רבים בין היתר: קופונים קבועים ועונתיים, מבצעי סוף עונה, מבצעי חגים ועוד
  • חווית קנייה אטרקטיבית וקלה במיוחד
  • מוכרת מותגים עולמיים בין היתר: Abercrombie, Hollister, Polo Ralph Lauren, Adidas, Nike, Calvin Klein, Fred Perry, New Balance, Tommy Hilfiger, Vans, Lacoste ועוד המון מותגים חזקים בארץ ובעולם…

אתרי אסוס ברחבי העולם

כאמור אסוס מנהלת מספר אתרים נפרדים למדינות שונות בעולם. תוכלו למצוא לעיתים הבדלים בין האתרים השונים, בין היתר: מחירים שונים, מלאי שונה, מותגים נוספים וכו'. 
שימו לב שבמידה והמדינה המסומנת היא ישראל – המלאי הוא של אסוס בריטניה וההזמנות מתבצעות דרך האתר הבריטי.
שימו לב כי לאחרונה אסוס חסמה את אופציית השילוח לישראל מאתרי אסוס השונים בעולם, וניתן להזמין דרך האתר הישראלי/הבריטי בלבד.

תוכלו להחליף בין האתרים השונים או להחליף מטבע דרך הממשק באתר:
לחצו על הדגל מימין לתפריט הניווט באתר, ולאחר מכן לחצו על "CHOOSE COUNTRY" בחרו את המדינה/המטבע ולאחר מכן לחצו על "UPDATE PREFERENCES" לעדכון.

asos country
asos country

או דרך האפליקציה:
לחצו על תפריט ה"המבורגר" משמאל. לאחר מכן לחצו על "APP SETTINGS".

asos application

לחצו על "Country".

asos application

חיפשו את המדינה שאתם רוצים לשנות אליה ולחצו "OK" לאישור.

asos application
מחפשים נושא מסויים? תוכלו לקפוץ ישר אליו:

תוכן עניינים

מתחילים...

אז איך נרשמים?

כנסו לאסוס ובתפריט הניווט למעלה מצד ימין לחצו על אייקון המשתמש.

asos menu

לחצו על האייקון של המשתמש מצד ימין, ולאחר מכן לחצו  על "Join" ותועברו לדף ההרשמה.

asos signup

תוכלו להירשם גם דרך חשבון הפייסבוק/טוויטר/גוגל+ שלכם דרך הכפתורים למעלה.

במידה ובחרתם בדרך הרגילה – מלאו את הפרטים, ובמידה ומאשרים את החוקים והתנאים של אסוס – לחצו על "JOIN ASOS" לאישור ההרשמה, ולאחר מכן יהיה עליכם לאשר את החשבון במייל.
זהו נרשמתם, איזה כיף! אתם מוכנים להתחיל לקנות!

איך קונים באסוס?

תפריט הניווט

בכניסה לאתר תוכלו להבחין בתפריט הניווט בראש הדף, אשר מאפשר לכם לבחור בין גברים לנשים.
כאשר תלחצו על אחת מהאפשרויות, יפתח לכם חלון עם כל הקטגוריות. תוכלו להעביר את העכבר מעל כל אחת מהקטגוריות ויפתח לכם חלון עם כל תתי הקטגוריות.

אני בחרתי בקטגוריית הביגוד ונפתח לי חלון עם כל תתי הקטגוריות שהיא מכילה, בין היתר: חולצות וגופיות, ג'ינסים, סווצ'רים, בגדי ים, הלבשה תחתונה ועוד…

asos categories

אסוס מציעה לכם כמה אפשרויות סינון בחלון הקטגוריה, בין היתר: קנייה על פי תת קטגוריה/מידות מותאמות/מאורע וכו'.
סינונים אלו עשויים להקל עליכם בחיפוש מוצרים מתוך מגוון המוצרים הרחב שיש באסוס.
לכל קטגוריה באתר יש סינונים המותאמים לה, וכך תוכלו למצוא מוצרים בצורה מהירה ויעילה יותר.

תוכלו להיכנס לתת-קטגוריה בה אתם מעוניינים ויופיעו לכם כל המוצרים תחתיה הנמכרים באתר. מעליהם תוכלו להבחין בסרגל הסינון בו ניתן לסנן באילו מוצרים אתם מעוניינים לצפות לפי מאפיינים מסויימים.

תוכלו להבחין כי בכל קטגוריית מוצרים קיים סרגל סינון שעוזר לכם לסנן את המוצרים לפי מאפיינים שתקבעו. לרוב סרגל הסינון ומאפייני הסינון משתנים מקטגוריה לקטגוריה, בדרך כלל ההבדלים קטנים אך מאוד דומים אחד לשני ביסודם, עם כל מיני התאמות לקטגוריה הנבחרת לסינון יעיל יותר.

בין היתר תוכלו לסנן את המוצרים לפי: מידות, מותג, עיצוב, גזרה, צבע, טווח מחירים ועוד.

עוד על תפריט הניווט...

  1. תוכלו לחפש את שם המוצר/שם המותג/מילות מפתח דרך שורת החיפוש.

2. באסוס קיים דף עזרה עם שאלות ותשובות "Help & FAQs" בו תוכלו לקבל מידע רב אודות תהליך הקנייה באתר וליצור קשר עמם. בין היתר: בעיות בהזמנה, סוגי תשלומים/הנחות/גיפט קארד, משלוחים, החזרות וזיכויים, מלאי המוצרים, בעיות טכניות, יצירת קשר ועוד.

3. באסוס יש איזור מיוחד פחות פופולרי הנקרא "Marketplace" בו ניתן לקנות בגדי וינטאז' מבוטיקים.

אני רוצה להזמין מוצר, מה לעשות?

חפשו את המוצר שאתם מעוניינים בו דרך שורת החיפוש או כנסו ללינק ישיר אליו.

מתחת לסרגל הסינון תוכלו לראות את רשימת המוצרים המלאה שנמכרת תחת תת הקטגוריה שבחרתם או רשימה מסוננת על פי בחירתכם.

asos products page

לחצו על המוצר שאתם מעוניינים להזמין, וייפתח לכם דף המוצר עם פרטים מורחבים עליו.

asos product page

מידות

תוכלו לבחור את מידת המוצר אותו תרצו להזמין תחת "Size".

asos size

לטבלה ומדריך המידות לחצו על "Size guide".

לאסוס טבלת מידות מצויינת לכל סוג מוצר ומותג כמעט. הטבלה כוללת לרוב הנחיות למדידה גופנית להתאמה מירבית של המידה.
בטבלה בדר"כ מצויינים מידות לפי UK, ולפעמים יש גם השוואה עם מידות US ואירופה.

מומלץ לבדוק גם באתר המותג את טבלת המידות של אותו סוג מוצר ולהתאים אותה אליכם בנוסף לטבלת המידות של אסוס.

כמו כן, בתיאור המוצר מצויין גם לרוב מה המידה של הדוגמן/דוגמנית על פי המימדים שלו/שלה, וכך ניתן להעריך בערך איך המוצר יהיה עליכם.

asos size guide
asos size guide

אחרי שבחרתם את המידה הרצויה, לחצו מימין על "ADD TO BAG"  כדי להוסיף את המוצר לסל הקניות.

תוכלו לראות כי הפריט נוסף לסל הקניות מימין לתפריט הניווט. לצפייה בסל לחצו על האייקון שלו.

asos add to bag
עוד נקודות חשובות לפני שמזמינים...

באיזה מטבע כדאי לי לשלם?

כשקונים באינטרנט מומלץ לרוב לשלם במטבע המקומי של האתר. כלומר אם אתם קונים באסוס ארה"ב כדאי לשלם בדולר, אסוס בריטניה – בפאונד, אסוס אירופה – ביורו וכו'. למה?

לרוב יחס ההמרה למטבע אחר מהמטבע המקומי באתרי הקניות ברשת – גבוה יותר מהיחס למטבע המקומי, וכך יוצא שאנו משלמים יותר על המוצרים. מומלץ לבדוק את שער ההמרה של חברת כרטיס האשראי/חשבון הפייפאל בו אתם משתמשים לתשלום – שנע בדר"כ בין 2.3%-3%.

שער ההמרה/עמלות המרה של חברות אשראי שונות: לאומי קארדישראכרטויזה כאל.

כמו שאמרתי באסוס מומלץ לקנות במטבע המקומי של האתר. כלומר – אסוס ישראל/בריטניה – בפאונד.
במידה ובחרתם במדינה את ישראל (מזהה אוטומטית בדר"כ) הבחירה תיהיה בין 3 אופציות: שקל, דולר לפאונד.

משלוחים

באסוס תוכלו לבחור בין 3 אופציות שילוח:

משלוח רגיל דרך Epost-HFD: משלוח מהיר יחסית, אמין ומצויין.
במידה וקונים בסכום כולל של מעל 24.77 פאונד, עלות המשלוח הרגיל היא חינמית. אם קונים בסכום נמוך יותר, עלות המשלוח היא 6 פאונד. חברת APG אחראית על הטיפול במשלוח בהזמנות דרך Epost ביציאה מהמחסנים של אסוס ועד להגעתו בארץ.
זמן אספקת המשלוח לרוב הוא בין שבוע לשבועיים, ולפעמים אפילו פחות (או יותר תלוי בעומס). המשלוח מגיע לנקודת איסוף לבחירתכם אשר קרובה לאיזור שתבחרו לאסוף את המשלוח. כשהמשלוח יהיה בדרך לארץ תקבלו SMS ואימייל שיאפשר לכם לבחור את נקודת האיסוף לנוחיותכם. 

משלוח רגיל דרך דואר ישראל (Israel Post): גם הוא משלוח מהיר יחסית, אמין וטוב.
במידה וקונים בסכום כולל של מעל 24.77 פאונד, עלות המשלוח הרגיל היא חינמית. אם קונים בסכום נמוך יותר, עלות המשלוח היא 6 פאונדחברת TRAKPAK אחראית על הטיפול בהזמנות דרך דואר ישראל ביציאה מהמחסנים של אסוס ועד להגעתו בארץ.
זמן אספקת המשלוח לרוב הוא בין שבוע לשבועיים, ולפעמים אפילו פחות (או יותר תלוי בעומס).  המשלוח מגיע לסניף הדואר הקרוב לביתכם או לנקודת איסוף שעובדת עם הדואר באיזור מגוריכם.

משלוח אקספרס: נשלח לרוב דרך חברת DHL או GCX ועלותו 10.67 פאונד. זמני האספקה הממוצעים הם בין 3-5 ימים בדר"כ, ולרוב המשלוח יגיע עם שליח עד הבית.

לדעתי אין צורך לשלם על משלוח אקספרס (אלא אם כן צריכים את הפריט/ים ממש בדחיפות לאירוע וכו'). אני מזמין תמיד דרך המשלוח הרגיל והדי טוב דרך דואר ישראל או Epost, וחושב שמומלץ מאוד לבחור בו ברוב המוחלט של הפעמים.

אי הגעה לתקרת הפטור ממע"מ של עד 75$

במידה וקניתם בסכום הזמנה כולל של פחות מ-75$, שימו לב שאתם לא מתקרבים ממש לסכום זה – שלא ייקרה מצב שתתנו למכס אפשרות לגבות מכם מע"מ ועמלות נוספות.
במידה ואתם חוששים שאתם קרובים מומלץ לקחת מרווח "ביטחון"– שלא ייקרה מצב שבו שער המטבע ישתנה בעת הבדיקה במכס (במידה ותיהיה) או בתשלום המע"מ מראש שיכול להיות שתתקלו באסוס, ותצטרכו לשלם מע"מ ועמלות בגלל שחרגתם מתקרת הפטור ממש בקצת.

במידה ואני קונה בסכום של מעל 75$, איזה מיסים צריך לשלם ולמי?

על פי תקנות המס בישראל – על הזמנה עד 75 דולר אינכם צריכים לשלם מע"מ כלל (למעט טבק כוהל ומשקאות משכרים).
מעל 75 דולר ועד 500 דולר יהיה עליכם לשלם מע"מ בסך 17% מסכום ההזמנה בתוספת המשלוח, ומס קנייה אם חל על המוצר (טלוויזיות, חלקי חילוף לרכב ועוד – מוצרים המחוייבים במס קנייה – הרשימה המלאה). מעל 500 דולר תחוייבו בנוסף גם במכס לפרטים נוספים לחצו כאן.

שימו לב כי לעיתים חלק מהמשלוחים מחוייבים בעמלות שחרור וכל מיני מיסים שונים ע"י UPS/DHL/GCX ושאר חברות השילוח השונות לכן עדיף להימנע מלעבור את התקרת הפטור כמה שיותר אלא אם כן שוב – זו היא כוונתכם המקורית.

פיצול חבילות

במידה ואתם רוצים להזמין מוצרים שונים שהסכום הכולל שלהם מעל 75$ – מומלץ לפצל את החבילות כאשר לאחר הפיצול הסכום של כל אחת מהחבילות יהיה פחות מ-75$ (תקרת הפטור ממע"מ) – ובכך להימנע מתשלום מע"מ ועמלות נוספות.

שימו לב כי על פי רשות המיסים: "שתי חבילות או יותר שישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין ביחד". מומלץ לחכות 72 שעות לפחות בין הזמנת חבילה לחבילה הבאה מאותו אתר/חנות/ספק כדי למנוע תסריט שבו תשלמו מיסים על כל החבילות ביחד. גם אם לעיתים המשלוח אינו נתפס במכס – אין לדעת מה יהיה וחבל שתשלמו סתם.

אמצעי תשלום באסוס

באסוס תוכלו לשלם עם חשבון הפייפאל שלכם, או עם כרטיס האשראי. כמובן תמיד מומלץ לשלם עם פייפאל, הדרך הקלה והבטוחה ביותר. אם יש בעיה במוצר, לא הגיע או כל בעיה אחרת תוכלו לדבר בנוסף לשירות הלקוחות של אסוס גם עם פייפאל ולקבל מענה ופיצוי במידה ומגיע.

שער ההמרה של פייפאל לעומת כרטיסי האשראי

לרוב שער ההמרה של פייפאל יהיה גבוה יותר משל חברת כרטיס האשראי שלכם.

במידה ובחרתם לשלם במטבע זר דרך פייפאל – מומלץ לבחור באופציית ההמרה של חברת האשראי ולא בהמרה של פייפאל.
תוכלו לעשות זאת דרך הגדרות הממשק של פייפאל, או דרך חלון התשלום ישירות כך:

לחצו על "הצג אפשרויות המרה".

paypal change currency

לאחר מכן בחרו ב"המרה באמצעות מנפיק כרטיס האשראי" ו"מסכים" לאישור.

paypal change currency

המשך הזמנה

להמשך ההזמנה לחצו על כפתור ה"CHECKOUT" למעבר לדף התשלום.

לאחר שמילאתם את כל הפרטים, לאישור ההזמנה לחצו על "PLACE ORDER" ובכך סיימתם את תהליך ההזמנה! ברכות!

לאחר סיום התהליך, תקבלו במייל את אישור ההזמנה, וכאשר המשלוח יישלח תקבלו עידכון על כך במייל בצירוף אתר למעקב אחר המשלוח.

מוצרים שלא נשלחים לישראל

ישנם מותגים באסוס שלא שולחים מוצרים לארץ מסיבות שונות בין היתר: פגיעה ביבואן של המותג פה בארץ (Pull and Bear, Bershka ועוד) או בחירה לשווק את המותג שלהם במדינות מסויימות שישראל אינה חלק מהן.

כדי לדעת האם המוצר שאתם מעוניינים בו נשלח לישראל, עליכם להסתכל מתחת לכפתור של הוסף לסל הקניות ("Add to Bag") בדף המוצר האם יש לו הגבלת שילוח למדינות מסויימות. לחצו על "This product has shipping restrictions" כדי לראות לאילו מדינות מוצר זה נשלח.

ביטול הזמנה

במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה שהזמנתם זה עתה – תוכלו לבטל אותה על ידי כניסה לדף ההזמנות שלכם (My Orders) ולחיצה על ביטול הזמנה (Cancel Order).
משלוח רגיל דרך דואר ישראל (Israel Post) ודרך Epost-HFD תוכלו לבטל עד רבע שעה מרגע השלמת ההזמנה, ומשלוח אקספרס עד שעה.

אחריות

במידה וקיבלתם פריט פגום או פריט שנפגם לאחר זמן קצר – תוכלו ליצור קשר עם אסוס ולקבל מענה ופריט חלופי או פיצוי לפי מדיניות אסוס.

החזרות

נתחיל בכך שאסוס שינו לאחרונה את מדיניות ההחזרות שלהם. המדיניות החדשה אומרת כי תוכלו להחזיר מוצרים שהזמנתם עד 45 ימים מרגע קבלת המשלוח. במידה ותחזירו את המוצר/מוצרים עד 28 ימים מרגע קבלת המשלוח תקבלו החזר כספי לחשבון שממנו שילמתם על ההזמנה. אך במידה והזמנתם החל מהיום ה-29 ועד היום ה-45 מרגע קבלת המשלוח תקבלו ואוצ'ר מתנה כלומר כסף בשווי המוצר/ים שהחזרתם למימוש באתר של אסוס בכפוף לתנאים של האתר.

כמו כן שימו לב כי עליכם להחזיר את המוצר חדש ושלם, עם כל התגיות/מדבקות שיש עליו ללא פגמים. שימו לב כי אסוס מבטיחים עד 14 ימים לקבלת ההחזר הכספי/ואוצ'ר מתנה.

עליכם למלא את הטופס אותו קיבלתם עם החבילה, בין היתר תצטרכו למלות את מס' ההזמנה, לסמן בטבלה את סיבת החזרת המוצרים ואילו מהם אתם מעוניינים להחזיר. במידה ואיבדתם את הטופס אתם יכולים להוריד אותו מכאן.

שימו לב כי עליכם לארוז היטב את המוצר/ים. אתם יכולים להפוך את השקית ולהשתמש בה או להשתמש בקופסה אם קיבלתם כזו. אתם יכולים כמובן להשתמש באריזה אטומה אחרת או לקנות בדואר אריזה מיוחדת.
עליכם להדביק על האריזה את המדבקה המצורפת בתחתית הטופס שקיבלתם, המכילה את כתובת המשלוח חזרה לאסוס.

שימו לב כי במידה ולאחר שהזמנתם עם קוד קופון המזכה בהנחה מעל סכום הזמנה מסויים (קופון IL17 המקנה הנחה של 17% בקנייה ב-50 פאונד ומעלה לדוגמא), תרצו להחזיר מוצר/ים מתוך הזמנה זו מה שיגרום לסכום ההזמנה הכולל לרדת אל מתחת לסכום המזכה שימוש בקופון ההנחה – ההנחה שניתנה לכם תבוטל ותקוזז מהפיצוי שתקבלו על הפריט/פריטים שהחזרתם.

במידה ואתם רוצים להחליף בפריט שהחזרתם מידה/צבע/כל דבר אחר, לרוב לא תוכלו לעשות זאת. עליכם לקבל את הזיכוי הכספי ולהזמין מחדש את הפריט בצבע/מידה שאתם רוצים.

לרוב עלויות המשלוח חזרה לאסוס יהיו עליכם, אלא אם כן זו הייתה טעות של אסוס (קבלת פריט שונה, פגום וכו'). במיקרה כזה תצטרכו לדבר עם שירות הלקוחות של אסוס, ותוכלו לקבל החזר על עלויות המשלוח בצירוף הקבלה מהדואר עם עלויות השילוח ומס' מעקב.

שימו לב כי ישנם מוצרים שלא ניתן להחזירם מסיבות של היגיינה וכדומה.

ישנם כמה אופציות שתוכלו להשתמש לשילוח חזרה לאסוס:

דרך דואר ישראל– מומלץ לשלוח בדואר רשום כדי תוכלו לעקוב אחר המשלוח ושתיהיה הוכחה לאסוס ששלחתם את המשלוח. לרוב אסוס יבקשו גם את מס' המעקב שקיבלתם בצירוף הקבלה מהדואר לצורך מעקב והוכחה. עלות השילוח משתנה לפי משקל וגודל החבילה על פי חוקי דואר ישראל והתעריפים השונים.

דרך Boxit קיים שירות בו תוכלו להחזיר חבילות לאסוס בלוקרים מיוחדים של חברת Boxit אשר פרוסים בלמעלה מ-450 מיקומים בכל הארץ, ובעלות של 13 דולר תוכלו להשתמש בשירות הזה.
למילוי הפרטים למשלוח חזרה לאסוס דרך BOXIT לחצו כאן. לעוד פרטים על דרך זו ושלבי ההחזרה דרכה לחצו כאן.

דרך שירות "יש דרך חזרה" של פייפאל פייפאל מציעה ללקוחות ששילמו דרכה על ההזמנה את שירות "יש דרך חזרה".
במידה ושילמתם עם פייפאל תוכלו להחזיר מוצרים חזרה לאסוס ולקבל החזר על עלויות השילוח חזור עד 120 ש"ח לכל בקשת החזר.
שימו לב כי תוכלו להשתמש בשירות תוך 30 יום מרגע שליחת המוצר חזרה, ועד 12 פעמים בשנה קלנדרית.
לעוד פרטים על מדיניות ותנאי השירות לחצו כאן.

שירות לקוחות ויצירת קשר עם אסוס

שירות הלקוחות של אסוס מצויין ומאוד אדיב. אני אישית נתקלתי כמה פעמים בבעיות שונות שהנציג/ה בצ'אט פתרו לי אותן במהירות ובאדיבות רבה.
בעמוד "Help & FAQs" שבאסוס תוכלו לגשת ישירות לכל אחת מדרכי יצירת הקשר הבאות:
1. יצירת קשר בצ'אט עם נציג של אסוס באתר.
2. במייל – עליכם למלא באתר את הסיבה בגללה בחרתם לפנות אליהם.
3. יצירת קשר בצ'אט של אסוס בעמוד הפייסבוק.
4. יצירת קשר בטוויטר.

חברות השילוח - יצירת קשר ומעקב משלוחים

במידה ובחרתם במשלוח הרגיל דרך Epost או דרך דואר ישראל:
Epost דואגת לעדכן אתכם באמצעות חברת APG
היכן המשלוח נמצא בכל שלבי המשלוח, מרגע ההמראה עד לנחיתה בארץ (קצת חופר לפעמים).
לקראת הנחיתה של המשלוח תקבלו הודעת SMS ומייל שתאפשר לכם לבחור מבין נקודות איסוף משלוח שונות הקרובות למיקום שרשמתם במהלך ההזמנה או למיקום אחר שתוכלו לבחור בהודעה. כמו כן, יש לציין כי עליכם להתעדכן בשעות הפתיחה של נקודת האיסוף (בדר"כ מצויין עם קבלת הSMS/מייל במידה אתם לא יודעים).

דואר ישראל דואג גם כן לעדכן אתכם באמצעות חברת TRAKPAK היכן המשלוח נמצא בכל שלבי המשלוח, מרגע ההמראה עד לנחיתה בארץ. ברגע שהמשלוח מגיע תקבלו עדכון על כך מדואר ישראל במייל ובנוסף גם הודעת SMS. את המשלוח אוספים מהדואר או נקודת איסוף משלוחים שעובדת עם הדואר הקרובה למיקום שרשמתם במהלך ההזמנה באסוס.

במידה ובחרתם באיסוף באמצעות לוקר עליכם לאסוף את המשלוח לרוב עד 72 שעות, אם בחרתם באיסוף באמצעות עסק/חנות תוכלו לרוב לאסוף את המשלוח עד שבועבמידה ולא אספתם את המשלוח בזמן שצויין, לרוב החבילה עלולה להישלח חזרה לאסוס וכמובן לא מומלץ להגיע למצב כזה.

במידה ובחרתם במשלוח אקספרס:
חברת שילוח האקספרס (לרוב DHL או GCX) דואגת לעדכן אתכם היכן המשלוח נמצא בכל שלבי המשלוח. לקראת נחיתת המשלוח תקבלו הודעת SMS ומייל לקביעת מועד איסוף המשלוח, ולרוב גם תוכלו לבחור האם יגיע שליח עד הבית או לנקודת איסוף שעובדת עם חברת השילוח.

דרכים ליצירת קשר-

דואר ישראל:
אתר דואר ישראל
עמוד פייסבוק

TRAKPAK:
אתר TRAKPAK

E-POST:
1. אתר E-POST
2. ליצור קשר בצ'אט של האתר שנמצא בעמוד הראשי של האתר מצד ימין למטה
3. עמוד פייסבוק

APG:
אתר APG

DHL:
אתר DHL

GCX:
1. אתר GCX

גלילה למעלה