מדריכי קנייה ברשת, טיפים, המלצות ודילים שווים מכל רחבי

תפריט

המדריך המלא לקנייה באסוס – ASOS

asos logo

אין צורך לומר יותר מידי על אסוס – אין כמעט מישהו בישראל שלא שמע על החנות הזאת במיוחד בשנים האחרונות, שהפכה לפופולרית מאוד בקרב הצרכנים בישראל ובצדק. כל זה קרה בעיקר בזכות איכות המוצרים, שלל המותגים העולמי והמחיר הזול בשונה מאצלנו בארץ.
בין היתר תוכלו למצוא באסוס כמעט את כל המותגים הכי נחשבים וחמים בעולם שחלקם אפילו לא נמכרים בישראל בצורה רשמית.
תוסיפו על כך אחריות ושירות לקוחות מצויינים, מבצעים בלי סוף וקופוני הנחה שווים במיוחד ותקבלו חנות קניות כמעט מושלמת!
במדריך הקנייה באסוס
שלפניכם תוכלו לקבל מידע רב בין היתר על איך לקנות באסוס, קופונים ומבצעים, משלוחים, אחריות ושירות, ועוד…

קצת על אסוס...

אסוס (ASOS) היא חנות קניות בריטית ברשת ורשת קמעונאות אופנה ויופי גלובלית, המוכרת למעלה מ80 אלף מוצרים ומעל 850 מותגים עולמיים כולל מותג הבית שלה למעל 140 מדינות בעולם!
ראשי התיבות של ASOS הם As Seen on Screen – "כפי שנראה על המסך".
באסוס תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, בין היתר: ביגוד, הנעלה, מוצרי יופי וטיפוח, אקססוריז (תכשיטים, שעונים, משקפיים, תיקים) ועוד!
החברה מנהלת מספר אתרים נפרדים למדינות שונות בין היתר: בריטניה, ארה"ב, מדינות אירופה, אוסטרליה, רוסיה וסין.

היתרונות של אסוס

  • שירות לקוחות ואחריות מצויינים
  • אספקת משלוחים מהירה ומעולה לישראל
  • מגוון עצום של מוצרים במחירים זולים ובאיכות מעולה
  • מבצעים רבים בין היתר: קופונים קבועים ועונתיים, מבצעי סוף עונה, מבצעי חגים ועוד
  • חווית קנייה אטרקטיבית וקלה במיוחד
  • מוכרת מותגים עולמיים בין היתר: Abercrombie, Hollister, Polo Ralph Lauren, Adidas, Nike, Calvin Klein, Fred Perry, New Balance, Tommy Hilfiger, Vans, Lacoste ועוד המון מותגים חזקים בארץ ובעולם…

אתרי אסוס ברחבי העולם

כאמור אסוס מנהלת מספר אתרים נפרדים למדינות שונות בעולם. תוכלו למצוא לעיתים הבדלים בין האתרים השונים, בין היתר: מחירים שונים, מלאי שונה, מותגים נוספים וכו'. 
שימו לב שבמידה והמדינה המסומנת היא ישראל – המלאי הוא של אסוס בריטניה וההזמנות מתבצעות דרך האתר הבריטי.

תוכלו להחליף בין האתרים השונים דרך ממשק האתר:
לחצו על הדגל מימין לתפריט הניווט באתר, ולאחר מכן לחצו על "CHOOSE COUNTRY" בחרו את המדינה ולחצו על "UPDATE PREFERENCES".

asos country
asos country

או דרך האפליקציה:
לחצו על תפריט ה"המבורגר" משמאל. לאחר מכן לחצו על "APP SETTINGS".

asos application

לחצו על "Country".

asos application

חיפשו את המדינה שאתם רוצים לשנות אליה ולחצו "OK" לאישור.

asos application
מחפשים נושא מסויים? תוכלו לקפוץ ישר אליו:

תוכן עניינים

מתחילים...

אז איך נרשמים?

כנסו לאסוס ובתפריט הניווט למעלה מצד ימין לחצו על אייקון המשתמש.

asos menu

לחצו על "NEW TO ASOS?" כדי להגיע לדף ההרשמה.

asos signup

תוכלו להירשם דרך חשבון הפייסבוק/טוויטר/גוגל+ שלכם דרך הכפתורים למעלה.

במידה ובחרתם בדרך הרגילה – מלאו את הפרטים, לחצו על "JOIN ASOS" לאישור ההרשמה, ולאחר מכן יהיה עליכם לאשר את החשבון במייל.
זהו נרשמתם! אתם מוכנים להתחיל לקנות!

איך קונים באסוס?

תפריט הניווט

בכניסה לאתר תוכלו להבחין בתפריט הניווט בראש הדף, אשר מאפשר לכם לבחור בין גברים לנשים.
כאשר תלחצו על אחת מהאפשרויות, יפתח לכם חלון עם כל הקטגוריות. תוכלו להעביר את העכבר מעל כל אחת מהקטגוריות ויפתח לכם חלון עם כל תתי הקטגוריות.

אני בחרתי בקטגוריית הביגוד ונפתח לי חלון עם כל תתי הקטגוריות שהיא מכילה, בין היתר: חולצות וגופיות, ג'ינסים, סווצ'רים, בגדי ים, הלבשה תחתונה ועוד…

asos categories

אסוס מציעה לכם כמה אפשרויות סינון בחלון הקטגוריה, בין היתר: קנייה על פי תת קטגוריה/מידות מותאמות/מאורע וכו'.
סינונים אלו עשויים להקל עליכם בחיפוש מוצרים מתוך מגוון המוצרים הרחב שיש באסוס.
לכל קטגוריה באתר יש סינונים המותאמים לה, וכך תוכלו למצוא מוצרים בצורה מהירה ויעילה יותר.

תוכלו להיכנס לתת-קטגוריה בה אתם מעוניינים ויופיעו לכם כל המוצרים תחתיה הנמכרים באתר. מעליהם תוכלו להבחין בסרגל הסינון בו ניתן לסנן באילו מוצרים אתם מעוניינים לצפות לפי מאפיינים מסויימים.

asos filter
  1. מיון- מיון המוצרים לפי סדר מסויים, בין היתר: המועדפים של אסוס, מה חדש, מחיר מהזול ליקר ולהפך.
  2. סוג המוצר- הכוונה למאפייני המוצר, למשל: חולצות ארוכות/קצרות/גופיות, נעלי ספורט/כדורגל/כדורסל וכו'.
  3. גודל/מידת המוצר- למשל: S, M, L, XL או מידות נעליים וכו'.
  4. מותג- תוכלו לסנן מוצרים על פי מותג/ים.
  5. עיצוב- תוכלו לבחור בעיצוב/סגנון המוצרים, למשל: חולצה מצויירת/חלקה, נעלי ספורט/מגפיים וכו'.
  6. הכוונה כאן למידות מותאמות לסוגי גוף שונים. בין היתר: TALL (מידות לגבוהים/גבוהות), PETITE (מידות לנמוכות) Plus Size (מידות גדולות) ועוד.
  7. גזרה- הכוונה כאן באיזה גזרה אתם מעוניינים שיהיה המוצר, למשל: גזרה צמודה, רגילה, משוחררת וכו'.
  8. צבע- צבע המוצר.
  9. מבצעי "חבילה"- הכוונה כאן אם אתם מעוניינים במוצרים שניתן לרכוש בעסקת חבילה מוזלת.
  10. טווח מחירים- תוכלו לסנן מוצרים ע"פ טווח המחירים שתקבעו. מצד שמאל זה מינימום מוצר ומימין המקסימום. תוכלו להזיז את העיגולים כרצונכם ולקבוע לעצמכם מינימום או מקסימום למחיר המוצרים, וכך בעצם אם יש לכם תקציב מסויים אותו אתם לא רוצים לעבור או לרדת ממנו – תוכלו לראות מוצרים רק בטווח המחירים שקבעתם.

כמו שאתם רואים סרגל הסינון מקל עליכם למצוא מוצרים לפי מאפיינים שתקבעו.

תוכלו לראות כי סרגל הסינון ומאפייני הסינון משתנים מקטגוריה לקטגוריה, בדרך כלל ההבדלים קטנים אך מאוד דומים אחד לשני בבסיס, עם כל מיני התאמות לקטגוריה הנבחרת לסינון יעיל יותר.

עוד על תפריט הניווט...

  1. תוכלו לחפש את שם המוצר/שם המותג/מילות מפתח דרך שורת החיפוש.

2. באסוס קיים דף עזרה עם שאלות ותשובות "Help & FAQs" בו תוכלו לקבל מידע רב אודות תהליך הקנייה באתר. בין היתר: בעיות בהזמנה, סוגי תשלומים/הנחות/גיפט קארד, משלוחים, החזרות וזיכויים, מלאי המוצרים, בעיות טכניות ועוד.

3. באסוס יש איזור מיוחד פחות פופולרי הנקרא "Marketplace" בו ניתן לקנות בגדי וינטאז' מבוטיקים.

אני רוצה להזמין מוצר, מה לעשות?

חפשו את המוצר שאתם מעוניינים בו דרך שורת החיפוש או כנסו ללינק ישיר אליו.

מתחת לסרגל הסינון תוכלו לראות את רשימת המוצרים המלאה שנמכרת תחת תת הקטגוריה שבחרתם או רשימה מסוננת על פי בחירתכם.

asos products page

לחצו על המוצר שאתם מעוניינים להזמין, וייפתח לכם דף המוצר עם פרטים מורחבים עליו.

asos product page

מידות

תוכלו לבחור את מידת המוצר אותו תרצו להזמין תחת "Size".

asos size

לטבלה ומדריך המידות לחצו על "Size guide".

לאסוס טבלת מידות מצויינת לכל סוג מוצר ומותג כמעט. הטבלה כוללת לרוב הנחיות למדידה גופנית להתאמה מירבית של המידה.
בטבלה בדר"כ מצויינים מידות לפי UK, ולפעמים יש גם השוואה עם מידות US ואירופה.

מומלץ לבדוק גם באתר המותג את טבלת המידות של אותו סוג מוצר ולהתאים אותה אליכם בנוסף לטבלת המידות של אסוס.

כמו כן, בתיאור המוצר מצויין גם לרוב מה המידה של הדוגמן/דוגמנית על פי המימדים שלו/שלה, וכך ניתן להעריך בערך איך המוצר יהיה עליכם.

asos size guide
asos size guide

אחרי שבחרתם את המידה הרצויה, לחצו מימין על "ADD TO BAG"  כדי להוסיף את המוצר לסל הקניות.

תוכלו לראות כי הפריט נוסף לסל הקניות מימין לתפריט הניווט. לצפייה בסל לחצו על האייקון שלו.

asos add to bag
asos bag
עוד נקודות חשובות לפני שמזמינים...

באיזה מטבע כדאי לי לשלם?

כשקונים באינטרנט מומלץ לרוב לשלם במטבע המקומי של האתר. כלומר אם אתם קונים באסוס ארה"ב כדאי לשלם בדולר, אסוס בריטניה – בפאונד, אסוס אירופה – ביורו וכו'. למה?

לרוב יחס ההמרה למטבע אחר מהמטבע המקומי באתרי הקניות ברשת – גבוה יותר מהיחס למטבע המקומי, וכך יוצא שאנו משלמים יותר על המוצרים. מומלץ לבדוק את שער ההמרה של חברת כרטיס האשראי/חשבון הפייפאל בו אתם משתמשים לתשלום – שנע בדר"כ בין 2.3%-3%.

שער ההמרה/עמלות המרה של חברות אשראי שונות: לאומי קארד, ישראכרט, ויזה כאל.

עד סוף 2017 באסוס יכולתם לשלם כמעט בכל מטבע שיש, וכך הייתם יכולים להוזיל את ההזמנה עד עשרות אחוזים, אך לצערינו אסוס החליטה לצמצם משמעותית את אפשרויות הבחירה. אומנם עדיין ניתן לשנות את סוג המטבע, אך לרוב זה לא משתלם כ"כ כמו פעם.
בכל אתר של מדינה אחרת באסוס יש אפשרויות בחירת מטבע שונות (לרוב בין 1-3 אפשרויות) כאשר במידה ובחרתם במדינה את ישראל (מזהה אוטומטית בדר"כ) הבחירה תיהיה בין דולר לפאונד, באסוס ארה"ב תוכלו רק בדולר וכו'.
לעיתים יש הבדלים במחירי המוצרים כאשר משתמשים במטבע שונה או קונים דרך אסוס של מדינה אחרת, לכן מומלץ לבדוק תמיד באיזה מטבע ומאיזה אתר אסוס הכי משתלם לכם לקנות את המוצר.

משלוחים

באסוס תוכלו לבחור בין 2 אופציות שילוח:

משלוח רגיל: נשלח לרוב דרך חברת I-PARCEL – משלוח מהיר, אמין ומצויין.
עלות המשלוח הרגיל היא חינמית, במידה וקניתם בסכום כולל של 20 פאונד ומעלה. אם אתם קונים מוצר/ים מתחת לסכום של 20 פאונד, עליכם לשלם 3 פאונד למשלוח.
זמני האספקה הממוצעים של המשלוח הרגיל לרוב הם בין שבוע לשבועיים, ולפעמים אפילו פחות.

בעבר (עד קיץ 2016) אסוס שלחה דרך דואר ישראל, מה שגרם להרבה תלונות על תקלות ועיכובים באספקת המוצרים – וכתוצאה מכך אסוס הפסיקה לבצע את המשלוחים דרכם. אסוס החלה לעבוד עם חברת I-PARCEL (חברה בת של UPS), וכאן בארץ המשלוחים בפועל נשלחים ע"י E-POST.
מאז השינוי, חל שיפור לדעת רבים בין היתר: באספקת המשלוחים במהירות ללא עיכובים מיותרים, בנוחות קבלת המשלוח לנקודת איסוף הקרובה לבית, במעקב אחר החבילה ועוד.
עדכון (יוני 2018): אסוס הפסיקה לעבור עם I-PARCEL, והחלה לעבוד עם חברת ARAMEX. בארץ המשלוחים עדיין נשלחים לרוב בפועל ע"י E-POST.

שימו לב כי חלק מאתרי האסוס השונים עדיין שולחים דרך דואר ישראל.

משלוח מהיר: נשלח לרוב דרך חברת DHL ועלותו 10 פאונד. ייתכן כי בתקופות מסויימות של עומס וכדומה אסוס ישלחו דרך חברות שילוח מהיר אחרות.
זמני האספקה הממוצעים הם בין 3-5 ימים בדר"כ, ולרוב המשלוח יגיע עם שליח עד הבית.

לדעתי אין צורך לשלם על משלוח מהיר (אלא אם כן צריכים את הפריט/ים ממש בדחיפות לאירוע וכו'). אני מזמין תמיד דרך המשלוח הרגיל המהיר והמצויין, וחושב שמומלץ מאוד לבחור בו.

שימו לב כי לעיתים רחוקות המשלוח המהיר נשלח לישראל דרך חברה הנקראת GCX. לי אישית אין ניסיון איתם, אך אנשים ברחבי הרשת מתלוננים לא פעם שגובים מהם עמלות שחרור מוגזמות כשעוברים את תקרת הפטור ממע"מ, מה שעוד יותר גורם לי ולעוד הרבה להעדיף את אופציית המשלוח הרגילה והמומלצת.

אי הגעה לתקרת הפטור ממע"מ של עד 75$

במידה וקניתם בסכום הזמנה כולל של פחות מ-75$, שימו לב שאתם לא מתקרבים ממש לסכום זה – שלא ייקרה מצב שתתנו למכס אפשרות לגבות מכם מע"מ ועמלות נוספות.
במידה ואתם חוששים שאתם קרובים קחו מרווח "ביטחון"– שלא ייקרה מצב שבו שער המטבע ישתנה בעת הבדיקה במכס (במידה ותיהיה) או בתשלום המע"מ מראש שיש באסוס, ותצטרכו לשלם מע"מ ועמלות בגלל שחרגתם מתקרת הפטור בקצת.

במידה ואני קונה בסכום של מעל 75$, איזה מיסים צריך לשלם ולמי?

על פי תקנות המס בישראל – על הזמנה עד 75 דולר אינכם צריכים לשלם מע"מ כלל (למעט טבק כוהל ומשקאות משכרים).
מעל 75 דולר ועד 500 דולר יהיה עליכם לשלם מע"מ בסך 17% מסכום ההזמנה בתוספת המשלוח, ומס קנייה אם חל על המוצר (טלוויזיות, חלקי חילוף לרכב ועוד – מוצרים המחוייבים במס קנייה – הרשימה המלאה). מעל 500 דולר תחוייבו בנוסף גם במכס לפרטים נוספים לחצו כאן.

לרוב כאשר תעברו את תקרת הפטור באסוס יישלח אליכם מייל מסודר להסדרת תשלום המע"מ מUPS/I-PARCEL לפני שהמשלוח יגיע לארץ, וכך בעצם ייחסך מכם ההתעסקות בתשלום המע"מ לאחר שהחבילה תגיע לארץ וימנע מכם עיכובים מיותרים.

שימו לב כי לעיתים חלק מהמשלוחים מחוייבים בעמלות שחרור ע"י UPS/I-PARCEL וחברות השילוח השונות.

פיצול חבילות

במידה ואתם רוצים להזמין מוצרים שונים שהסכום הכולל שלהם מעל 75$ – מומלץ לפצל את החבילות כאשר לאחר הפיצול הסכום של כל אחת מהחבילות יהיה פחות מ-75$ (תקרת הפטור ממע"מ) – ובכך להימנע מתשלום מע"מ ועמלות נוספות.

על פי רשות המיסים: "שתי חבילות או יותר שישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין ביחד". מומלץ לחכות 72 שעות בין חבילה לחבילה שהזמנתם מאותו אתר/חנות/ספק כדי למנוע תסריט שבו תשלמו מיסים על כל החבילות ביחד. גם אם לעיתים המשלוח אינו נתפס במכס – אין לדעת מה יהיה וחבל שתשלמו סתם.

אמצעי תשלום באסוס

באסוס תוכלו לשלם עם חשבון הפייפאל שלכם, או עם כרטיס האשראי. כמובן תמיד מומלץ לשלם עם פייפאל, הדרך הקלה והבטוחה ביותר. אם יש בעיה במוצר, לא הגיע או כל בעיה אחרת תוכלו לדבר עם פייפאל ולקבל מענה ופיצוי במידה ומגיע.

שער ההמרה של פייפאל לעומת כרטיסי האשראי

לרוב שער ההמרה של פייפאל יהיה גבוה יותר משל חברת כרטיס האשראי שלכם.

במידה ובחרתם לשלם במטבע זר דרך פייפאל – מומלץ לבחור באופציית ההמרה של חברת האשראי ולא בהמרה של פייפאל.
תוכלו לעשות זאת דרך הגדרות הממשק של פייפאל, או דרך חלון התשלום ישירות כך:

לחצו על "הצג אפשרויות המרה".

paypal change currency

לאחר מכן בחרו ב"המרה באמצעות מנפיק כרטיס האשראי" ו"מסכים" לאישור.

paypal change currency

קופונים

לאסוס יש קופונים קבועים ועונתיים (חגים, Black Friday, SALE וכו').

לקונים הישראלים יש קופון הנחה קבוע של 17% הנחה על ההזמנה אשר ניתן להשתמש בו בסכום קנייה של מעל 50 פאונד.
קוד הקופון הוא IL17.

כאשר מזמינים בסכום קנייה של מעל 100 פאונד יש קופון הנחה והוא כולל 17% הנחה על ההזמנה וגם משלוח מהיר (אקספרס) ללא עלות.
קוד הקופון הוא IL17PLUS.

ISTUDENT במידה ואת/ה סטודנט/ית יש לכם קופון חד פעמי של 20% הנחה דרך מועדון ISTUDENT. *ללא כפל מבצעים/קופונים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

המשך הזמנה

להמשך ההזמנה לחצו על כפתור ה"CHECKOUT" למעבר לדף התשלום.

asos checkout


לאחר שמיליתם את כל הפרטים, לאישור ההזמנה לחצו על "PLACE ORDER" ובכך סיימתם את תהליך ההזמנה!

לאחר סיום התהליך, תקבלו במייל את אישור ההזמנה, וכאשר המשלוח יישלח תקבלו עידכון על כך במייל בצירוף אתר למעקב אחר המשלוח.

מוצרים שלא נשלחים לישראל

ישנם מותגים באסוס שלא שולחים מוצרים לארץ מסיבות שונות בין היתר: פגיעה ביבואן של המותג פה בארץ (Pull and Bear, Bershka ועוד) או בחירה לשווק את המותג שלהם במדינות מסויימות שישראל אינה חלק מהן.

כדי לדעת האם הפריט שאתם מעוניינים בו נשלח לישראל עליכם להסתכל מתחת לכפתור של הוסף לסל הקניות ("Add to Bag") בדף המוצר ולראות לאילו מדינות נשלח המוצר ולאילו לא.

asos shipping countries

ביטול הזמנה

במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה שהזמנתם זה עתה – תוכלו לבטל אותה על ידי כניסה לדף ההזמנות שלכם (My Orders) ולחיצה על ביטול הזמנה (Cancel Order).
משלוח רגיל תוכלו לבטל עד שעה מרגע השלמת ההזמנה, ומשלוח אקספרס עד רבע שעה אחרי.

asos returns

אחריות

במידה וקיבלתם פריט פגום או פריט שנפגם לאחר זמן קצר – תוכלו ליצור קשר עם אסוס ולקבל מענה ופריט חלופי או פיצוי לפי מדיניות אסוס.

החזרות

תוכלו להחזיר מוצרים שהזמנתם עד 28 ימים מרגע קבלת המשלוח. כמו כן, עליכם להחזיר את המוצר חדש ושלם, עם כל התגיות/מדבקות שיש עליו ללא פגמים. אסוס מבטיחים עד 21 ימי עסקים לקבלת ההחזר הכספי.

עליכם למלא את הטופס אותו קיבלתם עם החבילה, בין היתר תצטרכו למלות את מס' ההזמנה, לסמן בטבלה את סיבת החזרת המוצרים ואילו מהם אתם מעוניינים להחזיר. במידה ואיבדתם את הטופס אתם יכולים להוריד אותו מכאן.

שימו לב כי עליכם לארוז היטב את המוצר/ים. אתם יכולים להפוך את השקית ולהשתמש בה או להשתמש בקופסה אם קיבלתם כזו. אתם יכולים כמובן להשתמש באריזה אטומה אחרת או לקנות בדואר אריזה מיוחדת.
עליכם להדביק על האריזה את המדבקה המצורפת בתחתית הטופס שקיבלתם, המכילה את כתובת המשלוח חזרה לאסוס.

במידה ולאחר שהזמנתם עם קוד קופון המזכה בהנחה מעל סכום הזמנה מסויים (קופון IL17 המקנה הנחה מעל 50 פאונד לדוגמא), תרצו להחזיר מוצר/ים מתוך הזמנה זו מה שיגרום לסכום ההזמנה הכולל לרדת אל מתחת לסכום המזכה שימוש בקופון ההנחה – ההנחה שניתנה לכם תבוטל ותקוזז מהפיצוי שתקבלו על הפריט/פריטים שהחזרתם.

במידה ואתם רוצים להחליף בפריט שהחזרתם מידה/צבע/כל דבר אחר, לרוב לא תוכלו לעשות זאת. עליכם לקבל את הזיכוי הכספי ולהזמין מחדש את הפריט בצבע/מידה שאתם רוצים.

לרוב עלויות המשלוח חזרה לאסוס יהיו עליכם, אלא אם כן זו הייתה טעות של אסוס (קבלת פריט שונה וכו'). במיקרה כזה תצטרכו לדבר עם שירות הלקוחות של אסוס, ותוכלו לקבל החזר על עלויות המשלוח בצירוף הקבלה מהדואר עם עלויות השילוח ומס' מעקב.

שימו לב כי ישנם מוצרים שלא ניתן להחזירם מסיבת היגיינה וכדומה.

ישנם כמה אופציות שתוכלו להשתמש לשילוח חזרה לאסוס:

דרך דואר ישראל– תוכלו לשלוח בדואר רשום כדי תוכלו לעקוב אחר המשלוח ושתיהיה הוכחה לאסוס ששלחתם את המשלוח. לרוב אסוס יבקשו גם את מס' המעקב שקיבלתם בצירוף הקבלה מהדואר לצורך מעקב והוכחה. עלות השילוח משתנה על פי התעריף של דואר ישראל.
מומלץ לבחור במשלוח "צרור קטן" של הדואר שעלותו זולה יותר מעלות הדואר הרשום, אך תוכלו להשתמש בו רק במשקל חבילה של עד 2 ק"ג.

דרך BOXIT ישנו שירות חדש יחסית בו תוכלו להחזיר חבילות לאסוס בלוקרים מיוחדים, בסניפי BOXIT אשר פרוסים ב350 סניפים בכל הארץ, ובעלות של 10.5 דולר תוכלו להשתמש בשירות הזה.
למילוי הפרטים למשלוח חזרה לאסוס דרך BOXIT לחצו כאן. לעוד פרטים על דרך זו ושלבי ההחזרה דרכה לחצו כאן.

דרך Skynet פחות נפוץ בארץ – תוכלו לראות עוד פרטים כאן.

דרך שירות "יש דרך חזרה" של פייפאל פייפאל מציעה ללקוחות ששילמו דרכה על ההזמנה את שירות "יש דרך חזרה".
במידה ושילמתם בפייפאל תוכלו להחזיר מוצרים חזרה לאסוס ולקבל החזר על עלויות השילוח חזור עד 120 ש"ח לכל בקשת החזר.
שימו לב כי תוכלו להשתמש בשירות תוך 30 יום מרגע שליחת המוצר חזרה, ועד 12 פעמים בשנה קלנדרית.
לעוד פרטים על מדיניות ותנאי השירות לחצו כאן.

שירות לקוחות ויצירת קשר של אסוס

שירות הלקוחות של אסוס מצויין ומאוד אדיב. אני אישית נתקלתי כמה פעמים בבעיות שונות שהנציג/ה בצ'אט פתרו לי אותן במהירות ובאדיבות רבה.
בעמוד "Help & FAQs" שבאסוס תוכלו לגשת ישירות לכל אחת מדרכי יצירת הקשר הבאות:
1. יצירת קשר בצ'אט עם נציג של אסוס באתר.
2. במייל – עליכם למלא באתר את הסיבה בגללה בחרתם לפנות אליהם.
3. יצירת קשר בצ'אט של אסוס בעמוד הפייסבוק.
4. יצירת קשר בטוויטר.

חברות השילוח - יצירת קשר ומעקב משלוחים

במידה ובחרתם במשלוח הרגיל – מהרגע שהמשלוח נשלח, תקבלו מייל מאסוס עם אתר למעקב אחרי המשלוח.

E-POST/UPS דואגות לעדכן אתכם היכן המשלוח נמצא בכל שלבי המשלוח, מרגע ההמראה עד לנחיתה בארץ (קצת חופר לפעמים).
לקראת הנחיתה של המשלוח ופה נכנס החלק החדשני (יחסית) והטוב במיוחד- תקבלו הודעת SMS ומייל שתאפשר לכם לבחור מבין נקודות איסוף המשלוח הרבות שעובדות עם E-POST (יש לציין כי הרבה עסקים התחילו לעבוד איתם מאז שאסוס החלה לעבוד איתם). מה שאומר שתוכלו לאסוף את המשלוח כמעט מכל מכולת/סופר/חנות ליד ביתכם! לא צריך ללכת לדואר, לחכות בתור – פשוט ללכת לנקודת האיסוף שבחרתם הקרובה לביתכם. לעיתים רחוקות תופיעה אף אופציה לקבלת החבילה עד פתח הבית! כמו כן, יש לציין כי עליכם להתעדכן בשעות הפתיחה של נקודת האיסוף (בדר"כ מצויין עם קבלת הSMS/מייל במידה אתם לא יודעים).

במידה ובחרתם באיסוף באמצעות לוקר עליכם לאסוף את המשלוח לרוב עד 72 שעות, אם בחרתם באיסוף באמצעות עסק/חנות תוכלו לרוב לאסוף את המשלוח עד שבוע.
במידה ולא אספתם את המשלוח בזמן שצויין, לרוב החבילה תישלח חזרה לאסוס אך לא מומלץ להגיע למצב כזה.

שימו לב כי לעיתים המשלוח נשלח דרך דואר ישראל – זה יכול לקרות כאשר אתם מזמינים מאחד מאתרי אסוס השונים של מדינות בעולם.

דואר ישראל:
אתר דואר ישראל
עמוד הפייסבוק

I-PARCEL/UPS:
אתר I-PARCEL
אתר UPS

E-POST:
1. אתר E-POST
2.
ליצור קשר בצאט של האתר שנמצא בעמוד הראשי של האתר מצד ימין למטה
3. עמוד הפייסבוק

DHL:
אתר DHL

GCX:
1. אתר GCX
2. יצירת קשר דרך הטלפון 0747-555-500

גלילה למעלה